Субота, 27.02.2021, 16:10 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

EN

Вісник Маріупольського державного університету
Серія: Філологія
Bulletin of Mariupol State University
Головна | Каталог статей
Меню сайту
Категорії розділу
Випуск 22 [38]
Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філологія. – 2020. – Вип. 22. – С. 1-273.
Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlologìâ, 22
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
ПОСИЛАННЯ
  • Сайт Маріупольського державного університету
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Право
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Економіка
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія та політологія
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія
  • Пошук


    Лівицька Інна Адамівна
    Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філологія. – 2020. – Вип. 22. – С. 1-273.

    Лівицька Інна Адамівна
    кандидат філологічних наук, доцент, докторантка кафедри англійської філології та міжкультурної комунікації
    Інститут філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка
    inna.livytska@gmail.com

    Моделювання жіночої наративної ідентичності в контексті етосу Вікторіанської епохи

    DOI 10.34079/2226-3055-2020-13-22-45-51

    [ заватажити pdf (638.18 Kb) ]

    С. 45-51

    Анотація
    У статті висвітлено питання семіотичного моделювання наративної ідентичності жінки Вікторіанської епохи через призму культурно-історичного контексту. Процесу моделювання передувало виявлення в наративному дискурсі знакових проявів жіночої ідентичності, як способів самоідентифікації, самооприлюднення та самовираження. З метою дослідження етичних якостей наративної ідентичності жінки, дослідження було сфокусовано на виявленні семіотичних кодів культури Вікторіанства, де чільну позицію посідає моральний кодекс.

    Ключові слова:семіотика, знак, ідентичність, наратив, етика, Вікторіанство, жіноча ідентичність, semiotics, sign, identity, narrative, ethos, Victorian fiction, female

    Список використаної літератури

    1. Дейк Т. А. ван. Язык. Познание. Коммуникация : сборник работ / сост. В. В. Петрова ; под ред. В. И. Герасимова ; вступ. ст. Ю. Н. Караулова, В. В. Петрова. – Москва : Прогресс 1989. – 312 с.
    2. Гуссерль Э. Феноменология : [Статья в Британской энциклопедии] / Э. Гуссерль. Предисл., пер. и примеч. В. И. Молчанова // Логос. – 1991. – № 1. – С. 12–21.
    3. Казанцева Е. В. Психологический субстрат нарративной схемы / Е. Казанцева // Психолог. – 2018. – № 1. – С. 39−48.
    4. Левчук Л. Т. Західноєвропейська естетика ХХ століття : навч. посіб. / Л. Т. Левчук. – Київ : Либідь, 1997. – 224 с.
    5. Неборсина Н. П. Поэтический дискурс: эстетический аспект текстуальности / Н. П. Неборсина // Проблеми семантики, прагматики и когнитивой лингвистики. − 2016. − Вип. 29. − С. 155–162.
    6. Хайдеггер М. Работы и размышления разных лет / М. Хайдеггер, вступ. ст. А. В. Михайлова. – Москва : Гносис. 1993. – 333 с.
    7. Эйзенштейн С. М. Избранные произведения в 6-ти т. / С. М. Эйзенштейн. – Москва : Искусство, 1964. – Т. 3 : Теоретические исследования 1945-1948 гг. – 672 с.
    8. Agnes Grey by Anne Brontë [Electronic resource] // Project Gutenberg. – Mode of access : http://www.gutenberg.org/ebooks/767
    9. Beason L. Ethos and error : How business people react to errors / L. Beason // College Composition to Communication. – 2001. – Vol. 53. – № 1. − P. 33–64.
    10. Cambridge Dictionary [Electronic resource]. – Mode of access : https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/ethos
    11. Connor U. Linguistic/rhetorical measures for international persuasive student writing / U. Connor // Research in the Teaching of English. – 1990. – Vol. 24, – № 1. − P. 67–87.
    12. Connor U. Understanding persuasive essay writing : Linguistic/rhetorical approach / U. Connor, J. Lauer // Text. – 1985. – Vol. 5. – № 4. − P. 309–326.
    13. DePew K. E. Social networking in a second language : Engaging multiple literate practices through identity composition / K. E. DePew, S. Miller-Cochran // Reinventing identities in second language writing / M. Cox, J. Jordan, C. Ortmeier-Hooper, G. G. Schwartz (eds.). – Urbana, IL : National Council of Teachers of English, 2010. – P. 273–295.
    14. Hutto D. D. Folk Psychological Narratives : The Sociocultural Basis of Understanding Reasons / D. D. Hutto. – Cambridge, MA : MIT Press, 2008. – 343 p.
    15. Hyland K. Disciplinary identities : Individuality and community in academic discourse / K. Hyland. – New York : Cambridge University Press, 2012. – 236 p.
    16. Ivanič R. Writing and identity : The discoursal construction of identity in academic writing / R. Ivanič. – Amsterdam ; Philadelphia, PA : John Benjamin, 1998. – 373 p.
    17. Larson J. Ethics and Narrative in the English Novel, 1880−1914 / J. Larson. – Сambridge : Cambridge University Press. 2001. – 176 p.
    18. Matsuda P. K. Voice in Japanese written discourse: Implications for second language writing / P. K. Matsuda // Journal of Second Language Writing. – 2001. – Vol. 10, Issues 1–2. – P. 35.–53.
    19. Matsuda P. K. Identity in Written Discourse / P. K. Matsuda // Annual Review of Applied Linguistics. – 2015. − Vol. 35. − P. 140–159.
    20. Matsuda P. K. Voice in academic writing : The rhetorical construction of author identity in blind manuscript review / P. K. Matsuda, C. M. Tardy // English for Specific Purposes. – 2007. – Vol. 26, Issue 2. – P. 235–249.
    21. МсKinley J. Critical Argument and Writer Identity : Social Constructivism as a Theoretical Framework for EFL Academic Writing / J. МсKinley // Critical Inquiry in Language Studies. − 2015. – Vol. 12, Issue 3. – P. 184 −207.
    22. Peirce C. S. Manuscripts in the Houghton Library of Harvard University, as identified by Richard Robin, Annotated Catalogue of the Papers of Charles S. Peirce. – Amherst : University of Massachusetts Press, 1967.
    23. Stance and voice in written academic genres / K. Hyland, C. Sancho Guinda, (eds.). – Basingstoke, UK : Palgrave Macmillan. 2012. – 263 p.
    24. Silva T. Second language composition instruction : Developments, issues and directions in ESL / T. Silva // Second language writing : Research insights for the classroom / ed. B. Kroll. – New York, NY : Cambridge University Press. 1990. − P. 11–23.


    Цитування

    ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
    Лівицька І. А. Моделювання жіночої наративної ідентичності в контексті етосу Вікторіанської епохи / І. А. Лівицька // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філологія. – 2020. – Вип. 22. – С. 45-51.

    Harvard Referencing Style
    Livytska, I. 2020. Modelling female narrative identity in the context of Victorian ethos [Modeliuvannia zhinochoi naratyvnoi identychnosti v konteksti etosu Viktorianskoi epokhy]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlologìâ. 22, s. 45-51.

    Категорія: Випуск 22 | Додав: Marina (15.10.2020)
    Переглядів: 37 | Теги: Narrative, Female, жіноча ідентичність, sign, Вікторіанство, знак, ідентичність, semiotics, наратив, Етика, Identity, Victorian fiction, семіотика, ethos | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0

    Copyright МДУ © 2021

    Веб-дизайн, технічна підтримка та адміністрування: Белла Марина Віталіївна its.me.marina@gmail.com

    uCoz