Субота, 20.04.2024, 10:58 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

EN

Вісник Маріупольського державного університету
Серія: Філологія
Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu.
Serìâ: Fìlologìâ
Головна | Каталог статей
Меню сайту
Категорії розділу
Випуск 22 [38]
Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філологія. – 2020. – Вип. 22. – С. 1-273.
Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlologìâ, 22
Випуск 23 [31]
Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія. – 2020. – Вип. 23. – С. 1-236.
Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlologìâ, 23
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
ПОСИЛАННЯ
  • Сайт Маріупольського державного університету
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Право
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Економіка
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія та політологія
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія
  • Пошук


    Вечоринська Тетяна Вікторівна, Снісаренко Аліна Володимирівна
    Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філологія. – 2020. – Вип. 22. – С. 1-273.

    Вечоринська Тетяна Вікторівна
    доцент кафедри мов і літератур Далекого Сходу та Південно-Східної Азії, кандидат філологічних наук
    Київський національн ий університет імені Тараса Шевченка
    [email protected]

    Снісаренко Аліна Володимирівна
    студентка
    Київський національний університет імені Тараса Шевченка
    [email protected]

    Лінгвокогнітивні особливості китайськомовних рекламних текстів косметичних засобів

    DOI 10.34079/2226-3055-2020-13-22-108-113

    [ заватажити pdf (620.37 Kb) ]

    С. 108-113

    Анотація
    Стаття присвячена дослідженню функціональної специфіки рекламних текстів та виявленню лінгвокогнітивних особливостей китайських рекламних текстів косметичної продукції.

    Ключові слова: реклама, рекламний текст, функціональна специфіка, слоган, лексико-семантичні особливості, стилістичні особливості, когнітивні особливості, advertising, advertising text, functional specifics, slogan, lexical-semantic features, grammatical features, stylistic features, cognitive features

    Список використаної літератури

    1. Безугла Т. А. Лінгвопрагматичні та стилістичні властивості рекламного дискурсу / Т. А. Безугла // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Сер. : Філологія. – 2013. – № 1052, вип. 74. – С. 31–36.
    2. Горелов В. И. Стилистика современного китайского языка / В. И. Горелов. – Москва : Просвещение, 1979. – 192 с.
    3. Кохтев Н. Н. Реклама: искусство слова. Рекомендации для составителей рекламных текстов / Н. Н. Кохтев. – Москва : Изд-во МГУ, 1997. – 96 с.
    4. Макєдонова О. Д. Лінгвостилістична організація та прагматичне функціонування англомовного рекламного дискурсу : дис. …. канд. філол. наук : спец. 10.02.04 / Ольга Дмитрівна Макєдонова ; Запоріз. нац. ун-т. – Запоріжжя, 2017. – 229 с.
    5. Медведева Е. В. Рекламная коммуникация / Е. В. Медведева. – 2-е изд., испр. – Москва : Эдиториал УРССС, 2004. – 278 с.
    6. Фридлендер К. Т. Путь к покупателю : (Теория и практика рекламного дела) / К. Т. Фридлендер ; пер. с нем. под ред. Э. А. Сатэль. – Москва ; Ленинград : ВСНХ Центр. упр. печати СССР, 1926. – 138 с.
    7. 郑承志. 广告理论与实务 / 承志 郑., 2016. – 221页. – (第2版).


    Цитування

    ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
    Вечоринська Т. В. Лінгвокогнітивні особливості китайськомовних рекламних текстів косметичних засобів / Т. В. Вечоринська, А. В. Снісаренко // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філологія. – 2020. – Вип. 22. – С. 108-113.

    Harvard Referencing Style
    Vechorynska, T. and Snisarenko, A. 2020. Linguistic and cognitive peculiarities of chinese cosmetics advertising [Linhvokohnityvni osoblyvosti kytaiskomovnykh reklamnykh tekstiv kosmetychnykh zasobiv]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlologìâ. 22, s. 108-113.

    Категорія: Випуск 22 | Додав: Marina (13.10.2020)
    Переглядів: 388 | Теги: функціональна специфіка, реклама, functional specifics, advertising, SLOGAN, stylistic features, когнітивні особливості, стилістичні особливості, cognitive features, advertising text, лексико-семантичні особливості, grammatical features, Слоган, рекламний текст, lexical-semantic features | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0

    Copyright МДУ © 2024

    Веб-дизайн, технічна підтримка та адміністрування: Белла Марина Віталіївна [email protected]

    uCoz