Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філологія. – 2020. – Вип. 22. – С. 1-273.
Вечоринська Тетяна Вікторівна доцент кафедри мов і літератур Далекого Сходу та Південно-Східної Азії, кандидат філологічних наук
Київський національн ий університет імені Тараса Шевченка
[email protected]
Снісаренко Аліна Володимирівна студентка
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
[email protected]
Лінгвокогнітивні особливості китайськомовних рекламних текстів косметичних засобів
Анотація Стаття присвячена дослідженню функціональної специфіки рекламних текстів та виявленню лінгвокогнітивних особливостей китайських рекламних текстів косметичної продукції.
1. Безугла Т. А. Лінгвопрагматичні та стилістичні властивості рекламного дискурсу / Т. А. Безугла // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Сер. : Філологія. – 2013. – № 1052, вип. 74. – С. 31–36.
2. Горелов В. И. Стилистика современного китайского языка / В. И. Горелов. – Москва : Просвещение, 1979. – 192 с.
3. Кохтев Н. Н. Реклама: искусство слова. Рекомендации для составителей рекламных текстов / Н. Н. Кохтев. – Москва : Изд-во МГУ, 1997. – 96 с.
4. Макєдонова О. Д. Лінгвостилістична організація та прагматичне функціонування англомовного рекламного дискурсу : дис. …. канд. філол. наук : спец. 10.02.04 / Ольга Дмитрівна Макєдонова ; Запоріз. нац. ун-т. – Запоріжжя, 2017. – 229 с.
5. Медведева Е. В. Рекламная коммуникация / Е. В. Медведева. – 2-е изд., испр. – Москва : Эдиториал УРССС, 2004. – 278 с.
6. Фридлендер К. Т. Путь к покупателю : (Теория и практика рекламного дела) / К. Т. Фридлендер ; пер. с нем. под ред. Э. А. Сатэль. – Москва ; Ленинград : ВСНХ Центр. упр. печати СССР, 1926. – 138 с.
7. 郑承志. 广告理论与实务 / 承志 郑., 2016. – 221页. – (第2版).
Цитування
ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
Вечоринська Т. В. Лінгвокогнітивні особливості китайськомовних рекламних текстів косметичних засобів / Т. В. Вечоринська, А. В. Снісаренко // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філологія. – 2020. – Вип. 22. – С. 108-113.
Harvard Referencing Style
Vechorynska, T. and Snisarenko, A. 2020. Linguistic and cognitive peculiarities of chinese cosmetics advertising [Linhvokohnityvni osoblyvosti kytaiskomovnykh reklamnykh tekstiv kosmetychnykh zasobiv]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlologìâ. 22, s. 108-113.