Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія. – 2020. – Вип. 23. – С. 1-236.
Цупікова Олена Анатоліївна доцент кафедри мовної підготовки, кандидат педагогічних наук, доцент
Запорізький державний медичнийуніверситет
[email protected]
Анотація Статтю присвячено особливостям дискурсу медичної реклами, окреслено специфіку об’єктів рекламування, схарактеризовано функції і мотиви дискурсу реклами медичних препаратів, проаналізовано прийоми впливу на адресата в означеному дискурсі.
Ключові слова:рекламний медичний дискурс, мотив, функція, прийоми впливу, medical advertising discourse, reason, function, methods of influence
Бібліографічний список
Безугла, Т. А., 2017. Англо- і німецькомовний рекламний дискурс : полікодовий лінгвопрагматичний підхід. Кандидат наук. Автореф. Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна.
Бугайова, О. І., 2019. Соціальна реклама: лексика, граматика, стилістика. Кандидат наук. Автореф. Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки.
Городецька, І. В., 2016. Англійськомовний рекламний текст косметичних засобів: структура, семантика, прагматика. Кандидат наук. Автореф. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.
Желтухина, М. Р., 2010. Роль информации в медиадискурсе. Вестник Центра международного образования Московского государственного университета. Филология. Культурология. Педагогика. Методика, 3, с. 12–18.
Кушнарьов, В. В., 2010. Туристична реклама в соціокультурному просторі сучасної України. Кандидат наук. Автореф. Київський національний університет культури і мистецтв.
Лютко, Н. В., 2008. Політична реклама у виборчих технологіях: аксіологічно-нормативні виміри та принципи. Кандидат наук. Автореф. Львівський національний університет ім. Івана Франка.
Пирогова, Ю. и Паршин, П. Б., ред. 2000. Рекламный текст : семиотика и лингвистика. Москва : Издательский дом Гребенникова.
Соловйов, С. Г., 2008. Реклама в галузі науки і техніки (за матеріалами періодичної преси. Кандидат наук. Автореф. Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Тарасюк, Н. Я., 2003. Організаційно-методичні основи пропагандистської та рекламної діяльності в сфері фізичної культури і спорту. Кандидат наук. Автореф. Львівський державний інститут фізичної культури.
Цитування
ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
Цупікова О. А. Специфіка дискурсу медичної реклами / О. А Цупікова // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філологія. – 2020. – Вип. 23. – С. 223-230.
Harvard Referencing Style
Tsupikova, O.A., 2020. Spetsyfika dyskursu medychnoi reklamy [Peculiarities of medical advertising discourse]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlologìâ, 23, p. 223-230.