Субота, 27.04.2024, 23:08 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

EN

Вісник Маріупольського державного університету
Серія: Філологія
Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu.
Serìâ: Fìlologìâ
Головна | Каталог статей
Меню сайту
Категорії розділу
Випуск 24 [23]
Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія. – 2021. – Вип. 24. – С. 1-183.
Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlologìâ, 24
Випуск 25 [38]
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
ПОСИЛАННЯ
  • Сайт Маріупольського державного університету
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Право
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Економіка
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія та політологія
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія
  • Пошук


    Kovalchuk Iryna Valeriivna

    Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія. – 2021. – Вип. 25. – С. 1-310

    Kovalchuk Iryna Valeriivna
    Candidate of Philology, PhD, Assistant Professor, English Philology and Intercultural Communication Department
    Institute of Philology, Taras Shevchenko National University of Kyiv
    ORCID: 0000-0002-4740-4139
    [email protected]

    Structure and Semantics of Slogans (Based on International Song Contest Slogans)

    DOI 10.34079/2226-3055-2021-14-25-168-175

    [ download pdf ]

    С. 168-175

    Анотація
    Linguistic research of the of slogans structure and semantics is an increasing trend which helps to understand how a company can shape its image and achieve its communicative goals. The article clarifies the definition of the term “slogan” and presents the findings of the research done into the slogans used in international song contests, namely their syntactic structure, and lexical and semantic features.

    Ключові слова: slogan, syntactic structure, seme, message, advertising campaign, branding

    Бібліографічний список


    Ахманова, О. С., 1966. Словарь лингвистических терминов. Москва : Наука.

    Морозова, И., 2004. Слагая слоганы. Москва : РИП-холдинг.

    Раду, А. І., 1999. Структурно-семантичні та стилістичні особливості англомовного рекламного тексту (на матеріалі рекламної продукції фірми Кока-Кола). Іноземна філологія, 111, с. 120–126.

    Clow, K. and Baack, D., 2015. Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communication. Harlow : Pearson Education Limited.

    Leech, G. N., 1972. English in Advertising : A Linguistic Study of Advertising in Great Britain. London : Longman.



    Цитування

    ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
    Kovalchuk I. V. Structure and Semantics of Slogans (Based on International Song Contest Slogans) / I. V. Kovalchuk, O. O. Honcharova // Вісник Маріупольського державного університету. Сер.: Філологія. – 2021. – Вип. 25. – С. 168-175.

    Harvard Referencing Style
    Kovalchuk, I.V. and Honcharova, O.O., 2021. Structure and Semantics of Slogans (Based on International Song Contest Slogans). Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlologìâ, 25, pp.168-175.

    Категорія: Випуск 25 | Додав: Moder (13.12.2021)
    Переглядів: 184 | Теги: Message, seme, branding, SLOGAN, advertising campaign, syntactic structure | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0

    Copyright МДУ © 2024

    Веб-дизайн, технічна підтримка та адміністрування: Белла Марина Віталіївна [email protected]

    uCoz