Косенко Анна Володимирівна, Тодер Вікторія Олексіївна
Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія. – 2021. – Вип. 24. – С. 1-183.
Косенко Анна Володимирівна доцент кафедри комунікативної лінгвістики та перекладу, кандидат філологічних наук
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Тодер Вікторія Олексіївна магістрант
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
[email protected]
Лінгвістичні особливості рекламних текстів та їх перекладу
Анотація
Статтю присвячено дослідженню лінгвістичних особливостей англомовних рекламних текстів та аналізу трансформацій при перекладі. У роботі розглянуто загальні характеристики рекламних текстів та проаналізовано використання лексичних та стилістичних засобів при перекладі. У даній роботі також розглядаються лінгвістичні особливості сучасного англомовного рекламного слогана, оскільки багато в чому саме вони пояснюють різноманітність слоганів і принципи їх формування. Крім того, актуальність дослідження полягає в тому, що в даний час реклама – це не просто процес товарообміну, а й фактор впливу на свідомість людей, що змінює їх звичайний спосіб життя. Наукова новизна полягає у виявленні мовностилістичних особливостей англомовних рекламних слоганів, а також прийомів їх перекладу.
Зирка, В., 2004. Манипулятивные игры в рекламе : лингвистический аспект. Днепропетровск : ДНУ.
Красулина, Е. С., 2006. Синтаксические, лексико-фразеологические, образные средства организации рекламного текста. Вестник Московского университета. Серия 10. Журналистика, 6, с. 39–44.
Ксензенко, О. А., 2003. Прагматические особенности рекламных текстов. В : М. Н. Володина, ред. Язык СМИ как объект междисциплинарного исследования. Москва : Издательство МГУ, с. 334–353.
Морозова, И. Г., 1998. Слагая слоганы. Москва : РИП-холдинг.
Музыкант, В. Л., 1998. Теория и практика современной рекламы. Москва : «Евразийский регион». Ч. I. с. 54–62.
Николенко, Г. А. и Гулакова, И. А., 2004. Лингвистические характеристики рекламных текстов и способы их перевода. Культура народов Причерноморья, 47, с. 48–51.
Dubovičienė, T. and Skorupa, P., 2014. The Analysis of some Stylistic Features of English Advertising Slogans. Žmogus ir žodis, 16 (3), pp. 61–75. DOI : 10.15823/ZZ.2014.013.
ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
Косенко А. В. Лінгвістичні особливості рекламних текстів та їх перекладу / А. В. Косенко, В. О. Тодер // Вісник Маріупольського державного університету. Сер.: Філологія. – 2021. – Вип. 24. – С. 95-100.
Harvard Referencing Style
Kosenko, A.V. and Toder, V.O., 2021. Linhvistychni osoblyvosti reklamnykh tekstiv ta yikh perekladu [Linguistic Features of Advertising Texts and Their Translation]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlologìâ, 24, pp.95-100.