Гармаш Михайло Олександрович, Педченко Олена Василівна, Хоровець Віра Євгенівна
Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія. – 2022. – Вип. 26–27. – С. 1–305
Гармаш Михайло Олександрович
консультант-аналітик професійної європейської кіберспортивної організації Unicorns of Love, магістр філології
Unicorns of Love
E-mail: [email protected]
ORCID: 0000-0002-3270-6767
Педченко Олена Василівна
доцент кафедри прикладної філології, кандидат філологічних наук
Маріупольський державний університет
E-mail: [email protected]
ORCID: 0000-0001-7456-7040
Хоровець Віра Євгенівна
доцент кафедри прикладної філології, кандидат філологічних наук
Маріупольський державний університет
E-mail: [email protected]
ORCID: 0000-0001-9431-4366
Анотація
Стаття присвячена проблемі вивчення власного імені (нікнейму) геймера у професійній ігровій сфері як специфічної форми основного засобу самопрезентації віртуальної мовної особистості в Інтернет-комунікації. Було проаналізовано лінгвістичні особливості та функціональні властивості понад 100 англомовних нікнеймів учасників гри League of Legends 2016-2021 років, специфіка яких в ономастичних дослідженнях ще не була розглянута. Виходячи із твердження, що нікнейм є псевдонімом, а не прізвиськом, були використані рівнева та лінгвоописова класифікації, а так само структурний аналіз, який є визначальним практично у всіх дослідженнях, оскільки нікнейм породив як цілком зрозумілі, так і несподівані, химерні форми псевдоніму (LeX, naJIkopyk-kyH, М @ Се4ка), що дає можливість геймерам створити цікавий їм і оточуючим образ. Виділені структурні особливості нікнеймів підкреслюють їх лінгвокультурний характер, зумовлений розвитком та впливом соціуму, мови, релігії, звичаїв та різних тенденцій ім'яназивання.
Ключові слова:
власне ім’я, нікнейм, онлайн ім’я, геймер, віртуальна мовна особистість, ономастика, псевдонім; proper name, nickname, online name, gamer, virtual language personality, onomastics, alias
Бібліографічний список
Попова, А. В., 2017. Нікнейм як основний засіб самопрезентації віртуальної особистості в інтернет-комунікації: семантична природа та класифікація (на матеріалі української мови). Типологія мовних значень у діахронічному та зіставному аспектах, 33–34, с. 49–58.
Сазонова, Є. О., 2013. Антропонім в Інтернет-комунікації (на матеріалі української, англійської та італійської мов). Кандидат наук. Дисертація. Донецький національний університет.
Bechar-Israeli, H. From, 1995.〈Bonehead〉 to 〈cLoNehEad〉: Nicknames, Play, and Identity on Internet Relay Chat. Journal of Computer-Mediated Communication, 1(2). DOI: https://doi.org/10.1111/j.1083-6101.1995.tb00325.x (Accessed 23.11.2022)
Nagel Emily van der, 2017. From usernames to profiles: the development of pseudonymity in Internet communication. Internet Histories Digital Technology, Culture and Society. 1(4), р. 312–331.
Цитування
ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
Гармаш М. О. Власне ім’я віртуального світу комп’ютерних ігор / М. О. Гармаш, О. В. Педченко, В. Є. Хоровець // Вісник Маріупольського державного університету. Сер.: Філологія. – 2022. – Вип. 26–27. – С. 247–253.
Harvard Referencing Style
Harmash, M. O., Pedchenko, O. V. and Khorovets, V. Ye., 2022. Vlasne imia virtualnoho svitu kompiuternykh ihor [Proper Name of the Virtual World of Computer Games]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlologìâ, 26–27, pp. 247–253.