Четвер, 22.02.2024, 22:55 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

EN

Вісник Маріупольського державного університету
Серія: Філологія
Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu.
Serìâ: Fìlologìâ
Головна | Каталог статей
Меню сайту
Категорії розділу
Випуск 22 [38]
Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філологія. – 2020. – Вип. 22. – С. 1-273.
Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlologìâ, 22
Випуск 23 [31]
Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія. – 2020. – Вип. 23. – С. 1-236.
Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlologìâ, 23
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
ПОСИЛАННЯ
  • Сайт Маріупольського державного університету
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Право
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Економіка
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія та політологія
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія
  • Пошук


    Цупікова Олена Анатоліївна
    Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія. – 2020. – Вип. 23. – С. 1-236.

    Цупікова Олена Анатоліївна
    доцент кафедри мовної підготовки, кандидат педагогічних наук, доцент
    Запорізький державний медичнийуніверситет
    [email protected]

    Специфіка дискурсу медичної реклами

    DOI 10.34079/2226-3055-2020-13-23-223-230

    [ download pdf ]

    С. 223-230

    Анотація
    Статтю присвячено особливостям дискурсу медичної реклами, окреслено специфіку об’єктів рекламування, схарактеризовано функції і мотиви дискурсу реклами медичних препаратів, проаналізовано прийоми впливу на адресата в означеному дискурсі.

    Ключові слова:рекламний медичний дискурс, мотив, функція, прийоми впливу, medical advertising discourse, reason, function, methods of influence

    Бібліографічний список

    Безугла, Т. А., 2017. Англо- і німецькомовний рекламний дискурс : полікодовий лінгвопрагматичний підхід. Кандидат наук. Автореф. Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна.

    Белянин, М. П., 2004. Методы рекламного воздействия. [online] CreateBrand. Доступно : <http://www.createbrand.ru/biblio/marketing/metody_vozd.html> (Дата звернення: 10.11.2020).

    Бугайова, О. І., 2019. Соціальна реклама: лексика, граматика, стилістика. Кандидат наук. Автореф. Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки.

    Городецька, І. В., 2016. Англійськомовний рекламний текст косметичних засобів: структура, семантика, прагматика. Кандидат наук. Автореф. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.

    Желтухина, М. Р., 2010. Роль информации в медиадискурсе. Вестник Центра международного образования Московского государственного университета. Филология. Культурология. Педагогика. Методика, 3, с. 12–18.

    Кушнарьов, В. В., 2010. Туристична реклама в соціокультурному просторі сучасної України. Кандидат наук. Автореф. Київський національний університет культури і мистецтв.

    Лютко, Н. В., 2008. Політична реклама у виборчих технологіях: аксіологічно-нормативні виміри та принципи. Кандидат наук. Автореф. Львівський національний університет ім. Івана Франка.

    Пирогова, Ю. и Паршин, П. Б., ред. 2000. Рекламный текст : семиотика и лингвистика. Москва : Издательский дом Гребенникова.

    Соловйов, С. Г., 2008. Реклама в галузі науки і техніки (за матеріалами періодичної преси. Кандидат наук. Автореф. Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

    Тарасюк, Н. Я., 2003. Організаційно-методичні основи пропагандистської та рекламної діяльності в сфері фізичної культури і спорту. Кандидат наук. Автореф. Львівський державний інститут фізичної культури.


    Цитування

    ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
    Цупікова О. А. Специфіка дискурсу медичної реклами / О. А Цупікова // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філологія. – 2020. – Вип. 23. – С. 223-230.

    Harvard Referencing Style
    Tsupikova, O.A., 2020. Spetsyfika dyskursu medychnoi reklamy [Peculiarities of medical advertising discourse]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlologìâ, 23, p. 223-230.

    Категорія: Випуск 23 | Додав: Marina (22.03.2021)
    Переглядів: 274 | Теги: methods of influence, Функція, Reason, Function, мотив, прийоми впливу, medical advertising discourse, рекламний медичний дискурс | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0

    Copyright МДУ © 2024

    Веб-дизайн, технічна підтримка та адміністрування: Белла Марина Віталіївна [email protected]

    uCoz