Субота, 20.04.2024, 07:32 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

EN

Вісник Маріупольського державного університету
Серія: Філологія
Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu.
Serìâ: Fìlologìâ
Головна | Каталог статей
Меню сайту
Категорії розділу
Випуск 26-27 [34]
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
ПОСИЛАННЯ
  • Сайт Маріупольського державного університету
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Право
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Економіка
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія та політологія
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія
  • Пошук


    Гармаш Михайло Олександрович, Педченко Олена Василівна, Хоровець Віра Євгенівна
    Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія. – 2022. – Вип. 26–27. – С. 1–305

    Гармаш Михайло Олександрович
    консультант-аналітик професійної європейської кіберспортивної організації Unicorns of Love, магістр філології
    Unicorns of Love
    E-mail: [email protected]
    ORCID: 0000-0002-3270-6767

    Педченко Олена Василівна
    доцент кафедри прикладної філології, кандидат філологічних наук
    Маріупольський державний університет
    E-mail: [email protected]
    ORCID: 0000-0001-7456-7040

    Хоровець Віра Євгенівна
    доцент кафедри прикладної філології, кандидат філологічних наук
    Маріупольський державний університет
    E-mail: [email protected]
    ORCID: 0000-0001-9431-4366

    Власне ім'я віртуального світу комп'ютерних ігор

    DOI 10.34079/2226-3055-2022-15-26-27-247-253

    [ download pdf ]

    С. 247-253

    Анотація
    Стаття присвячена проблемі вивчення власного імені (нікнейму) геймера у професійній ігровій сфері як специфічної форми основного засобу самопрезентації віртуальної мовної особистості в Інтернет-комунікації. Було проаналізовано лінгвістичні особливості та функціональні властивості понад 100 англомовних нікнеймів учасників гри League of Legends 2016-2021 років, специфіка яких в ономастичних дослідженнях ще не була розглянута. Виходячи із твердження, що нікнейм є псевдонімом, а не прізвиськом, були використані рівнева та лінгвоописова класифікації, а так само структурний аналіз, який є визначальним практично у всіх дослідженнях, оскільки нікнейм породив як цілком зрозумілі, так і несподівані, химерні форми псевдоніму (LeX, naJIkopyk-kyH, М @ Се4ка), що дає можливість геймерам створити цікавий їм і оточуючим образ. Виділені структурні особливості нікнеймів підкреслюють їх лінгвокультурний характер, зумовлений розвитком та впливом соціуму, мови, релігії, звичаїв та різних тенденцій ім'яназивання.

    Ключові слова: власне ім’я, нікнейм, онлайн ім’я, геймер, віртуальна мовна особистість, ономастика, псевдонім; proper name, nickname, online name, gamer, virtual language personality, onomastics, alias

    Бібліографічний список

    Попова, А. В., 2017. Нікнейм як основний засіб самопрезентації віртуальної особистості в інтернет-комунікації: семантична природа та класифікація (на матеріалі української мови). Типологія мовних значень у діахронічному та зіставному аспектах, 33–34, с. 49–58.

    Сазонова, Є. О., 2013. Антропонім в Інтернет-комунікації (на матеріалі української, англійської та італійської мов). Кандидат наук. Дисертація. Донецький національний університет.

    Bechar-Israeli, H. From, 1995.〈Bonehead〉 to 〈cLoNehEad〉: Nicknames, Play, and Identity on Internet Relay Chat. Journal of Computer-Mediated Communication, 1(2). DOI: https://doi.org/10.1111/j.1083-6101.1995.tb00325.x (Accessed 23.11.2022)

    Marcienne, Martin, 2016. The Pseudonym on the Internet: Identity Creation and Space of Freedom. Systemics, Cybernetics and Informatic, 14(1), pp. 80–83. Available at: <https://www.academia.edu/68226974/The_Pseudonym_on_the_Internet_Identity_Creation_and_Space_of_Freedom> (Accessed 22.11.2022)

    Nagel Emily van der, 2017. From usernames to profiles: the development of pseudonymity in Internet communication. Internet Histories Digital Technology, Culture and Society. 1(4), р. 312–331.


    Цитування

    ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
    Гармаш М. О. Власне ім’я віртуального світу комп’ютерних ігор / М. О. Гармаш, О. В. Педченко, В. Є. Хоровець // Вісник Маріупольського державного університету. Сер.: Філологія. – 2022. – Вип. 26–27. – С. 247–253.

    Harvard Referencing Style
    Harmash, M. O., Pedchenko, O. V. and Khorovets, V. Ye., 2022. Vlasne imia virtualnoho svitu kompiuternykh ihor [Proper Name of the Virtual World of Computer Games]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlologìâ, 26–27, pp. 247–253.

    Категорія: Випуск 26-27 | Додав: Marina (29.12.2022)
    Переглядів: 138 | Теги: віртуальна мовна особистість, псевдонім proper name, onomastics, Nickname, alias, gamer, нікнейм, власне ім’я, virtual language personality, онлайн ім’я, Геймер, ономастика, online name | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0

    Copyright МДУ © 2024

    Веб-дизайн, технічна підтримка та адміністрування: Белла Марина Віталіївна [email protected]

    uCoz